Site-ul cu adresa www.thomas-it.pl este gestionat de Paweł Marczyńskie, agent economic proprietar al firmei Thomas IT Paweł Marczyński cu sediul Katowice str. Plac Wolności 11, înscrisă în evidenţa agenţilor economici gestionată de Preşedintele Oraşului Katowice sub numerăul 90958 CUI: 634-259-40-46, REGON: 240331857. e-mail: info@thomas-it.pl, telefon+48 32 793 6551, fax +48 32 750 8641

Conturile bancare ale companiei

  • IBAN (PLN):PL87249000050000450071685983
  • IBAN (EUR):PL90249000050000460030704932
  • SWIFT:ALBPPLPW
  • BANK:Alior Bank SA
  1. Paweł Marczyński comercializează, de asemenea, echipament de reţea, servere, opţiunile acestora, precum şi software.
  2. Cumpărătorul poate fi o persoană fizică autorizată, persoană juridică sau unitate organizatorică fără personalitate juridică. Nu vindem produse către persoane fizice care nu sunt agenţi economici.
  3. Datele personale transmise de clienţii magazinului www.thomas-it.ro sunt utilizate doar pentru: realizarea contractului, iar dacă clientul şi-a exprimat acordul şi pentru a fi informat de produsele, serviciile noi, precum şi despre promoţiile oferite de magazinul www.thomas-it.ro.
  4. Datele personale nu vor fi puse la dispoziţia terţilor pentru scopuri de marketing. Datele personale încredinţate sunt depozitate şi protejate în conformitate cu principiile stabilite în prevederile legale în vigoare.
  5. Toate informaţiile prezentate pe site-ul www.thomas-it.pl sunt direcţionate către clienţi şi potenţiali clienţi şi nu reprezintă o ofertă în sensul prevederilor legale şi ca atare trebuie considerate doar în calitate de invitaţie la încheierea unui contract.
  6. Magazinul online primeşte comenzi depuse prin poşta electronică pe adresa info@thomas-it.pl sau prin Fax sub numărul +48 32 750 8641
  7. Firma Thomas IT depune toate eforturile ca preţurile, descrierile şi datele tehnice publicate pe site-ul www să fie conforme cu realitatea. Totuşi nu suntem responsabili de indicarea greşită a parametrilor şi proprietăţilor bunurilor, sau de schimbarea bruscă a acestora de către producător.
  8. Comenzile depuse în zilele lucrătoare după ora 15.00, sâmbăta, duminica şi în zilele de sărbătoare vor fi prelucrate următoarea zi lucrătoare.
  9. Cumpărătorul care are adresă de e-mail va fi informat despre statusul comenzii prin poşta electronică.
  10. În decursul a 24 de ore de la depunerea comenzii Cumpărătorul va primi informaţia acordată de către vânzător cu privire la primirea comenzii pentru realizare. În informaţia de mai sus vânzătorul va indica toate elementele esenţiale din comandă, în special cele referitoare la marfa comandată, preţul acesteia, modul şi costurile de livrare. Confirmarea efectuată prin răspunsul la informaţiile trimise prin mailul de către client este echivalentă cu încheierea unui contract de cumpărare/vânzare şi este obligatoriu pentru ambele părţi ale tranzacţiei.
  11. Depunerea comenzii nu este echivalentă cu acceptarea acesteia. În cazuri justificate vânzătorul îşi rezervă dreptul de a nu primi comanda pentru realizare (de ex. lipsă de marfă în depozit). Cumpărătorul va fi informat despre imposibilitatea de realizare a comenzii în decursul a 24 de ore de la data de depunere a comenzii.
  12. Marfa comandată în magazinul online www.thomas-it.pl este livrată prin firmele de curierat: UPS sau Raben.
  13. Vânzătorul admite posibilitatea de ridicare pe cont propriu a mărfii după stabilirea în prealabil a detaliilor de ridicare cu departamentul comercial.
  14. Perioada până la primirea coletului este compusă din durata de realizare a comenzii: completarea mărfii, forma de plată, emiterea documentului de vânzare, ambalarea coletului şi durata de livrare care depinde de modul selectat de livrare.
  15. Plata pentru marfă poate fi realizată de către client în modul următor:
    • Prin transfer bancar în baza facturii Proforma emisă de departamentul comercial
    • La ridicarea coletului după stabilirea prealabilă cu departamentul comercial
  16. Cumpărătorul va suporta următoarele costuri de livrare:
    • Colete naţionale de max. 31,5kg 23zloţi brut
    • Celelalte costuri de transport vor fi evaluate individual
  17. După primirea coletului clientul trebuie să verifice exact pachetul şi echipamentul primit şi să informeze imediat vânzătorul despre eventualele defecte. În cazul în care marfa a fost defectă la momentul ridicării, trebuie întocmit un protocol în prezenţa curierului, iar marfa defectă trebuie trimisă prin intermediul firmei de curierat pe adresa: Plac Wolności 11, 40-078 Katovice, pe costul firmei Thomas IT sau să nu acceptaţi coletul.
  18. În cazul în care produsul achiziţionat prin firma de curierat conţine defecte, costurile de retur ale coletului vor fi suportate de Paweł Marczyński. Defectul notificat va fi verificat de către service care va constata dacă defectul nu a apărut din vina clientului. Paweł Marczyński va soluţiona reclamaţiile în maxim 14 zile lucrătoare de la primirea acestora.
  19. Echipamentul trebuie să conţină ambalajul original care permite transportul sigur la un service specializat. Se admite utilizarea unui ambalaj de schimb, însă acesta trebuie să garanteze protecţia adecvată pe durata transportului.
  20. Marfa pentru care se face reclamaţia trebuie să fie completă, în special cu accesoriile care au impact asupra funcţionalităţii echipamentului respectiv sau care pot fi una dintre cauzele funcţionării incorecte ale mărfii.
  21. Marfa reclamată trebuie să conţină descrierea exactă a defecţiunilor şi/sau defectelor împreună cu circumstanţele în care (în ce situaţie) defectul respectiv este prezent. În formularul de reclamaţie cumpărătorul trebuie să precizeze cererile de reclamaţie şi modul de reclamare (garanţie de la producător sau neconformitatea produsului cu contractul).
  22. Antreprenorul va trimite echipamentul pe cost propriu; după reparare echipamentul va fi trimis pe costul vânzătorului.
  23. În cazul în care echipamentul furnizat la service este funcţional şi firma nu a descoperit defecţiuni, vânzătorul va percepe de la cumpărător taxa pentru diagnosticare şi costurile coletului.
  24. Depunerea comenzii este echivalentă cu acceptarea prezentului regulament.
  25. Agentul care gestionează magazinul nu este responsabil de pauzele în accesul la magazinul online apărute din motive tehnice (mentenanţă, inspecţie, schimbarea echipamentului, etc.) sau din alte motive independente de acesta.
  26. Prezentul Regulament intră în vigoare la data publicării pe magazinul online pe site-ul www.thomas-it.pl şi este valabil pe termen nelimitat.
  27. Agentul care gestionează magazinul îşi rezervă dreptul de a schimba prezentul regulament.